Problemen met inloggen

Veel voorkomende oorzaken bij inlogproblemen zijn:

Inloggegevens onjuist? 

- Uw gebruikersnaam en/of uw wachtwoord kloppen niet. 
- Bedenk of u uw wachtwoord tussentijds heeft gewijzigd. 
- Is uw uw vergunning verleend ná 2010, dan heeft de aanvrager van de vergunning zelf een gebruikersnaam verzonnen. In 2 afzonderlijke e-mails zijn de gebruikersnaam en het bijbehorende wachtwoord verstuurd. De dagelijks beleidsbepaler van een onderneming is doorgaans de aanvrager van een vergunning en/of AFM-ID.
- Als u het wachtwoord van uw AFM ID kwijt bent, kunt u via de optie ‘Aanvragen nieuw wachtwoord’ een nieuw wachtwoord aanvragen. U ontvangt dan binnen enkele ogenblikken een e-mail met daarin een nieuw wachtwoord. Nadat u heeft ingelogd met het nieuwe wachtwoord, kunt u uw wachtwoord wijzigen via Mijn loket.
- Beschikt u niet meer over de juiste inloggegevens, dan adviseren wij de dagelijkse beleidsbepaler om telefonisch contact op te nemen met het Ondernemersloket via telefoonnummer 0800-6800680.

LET OP: Het is niet mogelijk om de inloggegevens van de jaarlijkse Marktmonitor te gebruiken voor het Digitaal loket.

Nieuw wachtwoord opgevraagd, maar niet ontvangen?

- Controleer eerst de spam/junk map van uw e-mail programma. Het nieuwe wachtwoord wordt verstuurd naar het e-mailadres dat is gekoppeld aan de bestaande AFM-ID. Dit is doorgaans het e-mailadres van de dagelijkse beleidsbepaler.
- Is het e-mailadres dat aan het AFM-ID is gekoppeld niet meer in gebruik, dan moet u een nieuw AFM-ID aanvragen.

Kopiëren en plakken van inloggegevens

- Bij het kopiëren van uw inloggegevens (bijvoorbeeld vanuit een e-mail) moet u er goed op letten dat u geen spaties mee kopieert en plakt.

Digitaal loket


Zoeken in loket



Inloggen


Meer informatie

Als u inlogt, verklaart u zich akkoord met de algemene voorwaarden inlogdiensten.


Mijn loket


U moet ingelogd zijn om Mijn loket te kunnen raadplegen.

Meer informatie